Άξιζε τα λεφτά του!

Author: M. / Ετικέτες , ,

18/06/2009

Είναι σχεδόν μεσάνυχτα και μας έχει θερίσει η πείνα. Ρωτάμε τον Santiago, τον host μας, που θα βρούμε τέτοια ώρα κάτι να φάμε και μας προτείνει να περπατήσουμε παράλληλα με το ποτάμι προς το κέντρο, όπου σίγουρα θα βρούμε κάτι. Ανέφερε μάλιστα το Mario Bross, το οποίο το είχα παρατηρήσει κι εγώ περνώντας, οπότε αποφασίσαμε να πάμε εκεί. Παίρνουμε μαζί μας 13.000 πέσος (περίπου 7 δολλάρια δηλαδή), σκεφτόμενοι ότι θα μας φτάσουν άνετα. Το φαγητό στη νότια αμερική εξάλλου είναι αρκετά φτηνό.

Περπατάμε ένα τεταρτάκι λοιπόν και φτάνουμε στο περίφημο Mario Bross.



Καθόμαστε, πιάνουμε έναν κατάλογο, κοιτάμε... και μας πέφτει το σαγόνι. Ένα απλό hot dog ξεκινάει από τρία δολλάρια!!! Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε! Ρωτάμε τί διάολο είναι τα υπόλοιπα περίεργα πιάτα που αναφέρει και τελικά παραγγέλνουμε ο καθένας από ένα πιάτο που υποτίθεται έχει καλαμπόκι με τυρί και μπέικον από πάνω. Αυτό κοστίζει 6500 πέσος (κάτι παραπάνω από τρία δολλάρια), οπότε με δύο πιάτα είμαστε τσίμα τσίμα με τα λεφτά. Ο σερβιτόρος μας ρώτησε τι θέλουμε να πιούμε και προφανώς ζητήσαμε δύο ποτήρια νερό της βρύσης!

Και έρχεται το πιάτο... Είναι κρίμα που εκείνη την ώρα δεν είχα κάμερα μαζί μου για να απαθανατίσω εκείνη τη δημιουργία. Παιδιά, παρουσιάστηκε μπροστά μου ένα πιατάκι μισή σκατούλα το οποίο περιείχε κάμποσα σποράκια καλαμπόκι, λίγο τριμμένο τυρί και ΤΡΙΑ κομματάκια μπέικον από πάνω!


Μιλάμε για χιλιόμετρα πλάτους το πιατάκι.


Για να μην πω για το αβυσσαλέο του βάθος!

Φωνάζω τον σερβιτόρο και λέγοντάς του ότι καταλαβαίνω πως αυτός δεν είναι υπεύθυνος για τις τιμές και δεν έχω τίποτα εναντίον του, τον ρωτάω: "Εξήγησέ μου βρε παιδί. Με ποιό κριτήριο χρεώνετε τόσο αυτό το μικροσκοπικό πιατάκι με τα ΤΡΙΑ κομματάκια μπέικον από πάνω;". Και τί μου απαντάει το πανέξυπνο αυτό αγόρι: "Το κρέας είναι εισαγώμενο, έρχεται από τον Καναδά"!

Νιώθωντας την νοημοσύνη μου υποτιμημένη και θεωρώντας ότι έχω πληρώσει εγώ μόνος μου ένα εισητήριο για μια καναδέζικη αγελάδα, γέλασα, έφαγα το " γεύμα" μου και έφυγα............

Μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου