Πώς να πήξετε στην Ελλάδα:

Author: M. / Ετικέτες , , ,

Οι μέρες μου στην Ελλάδα έχουν σχεδόν τελειώσει και η αλήθεια είναι ότι ούτε καν το συνειδητοποίησα ότι ήμουν εδώ. Δεν λέω βέβαια, οι πρώτες μέρες ήταν γεμάτες με κέφι και καλό φαγητό, περνώντας το σαββατοκύριακο του Πάσχα στο σπίτι του Στέλιου στην Αμάρυνθο. Ήταν ακριβώς όπως το φανταζόμουν, με καλούς φίλους, πολλές καινούριες γνωριμίες, τρομακτικές ποσότητες φαγητού και αρκετά γέλια να μας κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα.


Δεν σηκωθήκαμε και πολύ από το τραπέζι...


Απίστευτη γλύκα το φαγητο!


Στέλιος, ο co-organiser! :p


Να μην τη ρίξουμε και μια βουτιά; :)


Στις 25 μέρες που θα πέρναγα πίσω στη χώρα μου, είχα συγκεκριμένα πράγματα που ήθελα να κάνω. Παρ' όλ' αυτά, οι προτεραιότητές μου υπέστησαν μια αναπάντεχη ανακατωσούρα όταν στάθηκα απίστευτα τυχερός και μου προσφέρθηκε η δυνατότητα να στήσω μια έκθεση φωτογραφίας και να προλάβω μάλιστα και να κάνω τη βραδυά των εγκαινίων πριν φύγω από τη χώρα. Όχι μόνο εγώ, αλλά και δύο φίλοι μου που με φέρανε σε επαφή με διάφορους χώρους επιχειρώντας κάτι τέτοιο, μείναμε άφωνοι όταν η ιδιοκτήτρια ενός πολύ ποιοτικού χώρου μας είπε ότι ευχαρίστως θα δεχόταν να γίνει εκεί η έκθεσή μου και μάλιστα με εγκαίνια στις 11 Μαΐου.

Δεν χρειάζεται καν να εκφράσω τον ενθουσιασμό μου για αυτή την είδηση, αλλά είχα στη διάθεσή μου μονάχα δύο εβδομάδες για να κάνω όλες τις απαραίτητες κινήσεις. Αυτό περιελάμβανε να διαλέξω τις φωτογραφίες, να παραγγείλω τα υλικά, να εκτυπώσω, να προετοιμάσω και να κατασκευάσω τα εκθέματα, να βρω ζωντανή μουσική για τη βραδυά των εγκαινίων, να προσλάβω ένα DJ και χορευτές για το show, να προετοιμάσω τον χώρο αυτό καθ' αυτό, να σχεδιάσω τα flyers, να εκτυπώσω μερικές εκατοντάδες πόστερ και flyer και να τα μοιράσω σε όλη την πόλη, να συντάξω ένα δελτίο τύπου και να το στείλω σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και διάφορες άλλες μικροδουλειές... Προφανώς μιλάμε για τεράστιο όγκο δουλειάς, αλλά χάρη στην ανεκτίμητη βοήθεια κάποιων ανθρώπων (κυρίως θα αναφερθώ στο Βασίλη, την Κάρμεν και την Κυβέλη που κάνανε καταπληκτική δουλειά και ρίξανε πολύ τρέξιμο) τα καταφέραμε και είμασταν πλήρως έτοιμοι εγκαίρως. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου παιδιά. Δεν θα τα είχα καταφέρει χωρίς εσάς!



Η βραδυά των εγκαινίων είχε μεγάλη επιτυχία! Πολύς κόσμος, πολλές καλές κριτικές για τις φωτογραφίες και την παρουσίαση, η μουσική χάρη στην πανέμορφη DJ μας Claudia Matola ήταν καταπληκτική, οι χοροί μαγευτικοί, όλοι περάσανε πολύ καλά και δεχόμουν τα καλύτερα σχόλια από τον κόσμο καθώς έφευγε. Για να μην αναφέρω για το μόνιμο χαμόγελο που είχα στο πρόσωπό μου. Σε γενικές γραμμές, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την εξέλιξη της βραδυάς και πιστεύω ότι κάτι κάλο θα βγει από αυτό.

Και τώρα... Δεν μένει και πολύ... Φεύγω αύριο. Αλλά πριν φύγω... Depeche Mode Live!

M.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου