Αφήνοντας τη νότιο Αμερική πίσω μου...

Author: M. / Ετικέτες , ,

29/07/2009

Έφτασε η μέρα που πρέπει να αφήσω την Κολομβία πίσω μου. Σε λίγες ώρες θα μπω στο αεροπλάνο που θα με πάει στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε ένα περιβάλλον τρομακτικά διαφορετικό από αυτό που έχω συνηθίσει τα τελευταία δύο χρόνια.

Χαίρομαι που πάω στις ΗΠΑ. Έχω πολλούς λόγους να θέλω να είμαι εκεί και πολλές νέες εμπειρίες να ζήσω. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μου είναι εύκολο να φύγω από την Κολομβία. Έκατσα δύο μήνες σε αυτή την παρεξηγημένη χώρα και την ερωτεύτηκα παράφορα. Ειδικά μετά από ενάμιση χρόνο στη νότιο αμερική, στην αργεντίνικη πρωτέυουσα, η Κολομβία ήταν ένα δώρο. Μια εντελώς διαφορετική νοτιοαμερικάνικη κουλτούρα, αλλά με όλα τα εντυπωσιακά στοιχεία αυτής της μεριάς του κόσμου.

Θα μπορούσα να μιλάω (εντάξει, γράφω) για την Κολομβία για ώρες, αλλά δεν είναι του παρόντος. Κάποια στιγμή θα ακολουθήσει ένα εκτενές άρθρο. Προς το παρόν, θα αποχαιρετήσω αυτό το μαγικό τόπο που μου χάρισε τόσα έντονα συναισθήματα και θα σας πάρω μαζί μου μέχρι τις ΗΠΑ. Χάνω την Κολομβία, να χάσω και εσάς;; Για κάτσε ρε αδερφάκι μου!


"Ζήσε την Κολομβία!"

Μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου