Πρώτος σταθμός: Austin, Texas

Author: M. / Ετικέτες , , ,

01/08/2009

Λίγες ώρες πτήσης αργότερα λοιπόν, είχα βρεθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Και πρώτη στάση το Austin, Texas.



Ήρθε η φίλη μου η D. να με πάρει από το αεροδρόμιο και από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι ήταν προετοιμασμένη να μου δείξει τη δικιά της πλευρά του Austin.


Η D. και το αμάξι της!

Από τις πρώτες κιόλας βραδυές, μου δείξανε τη δημιουργική πλευρα του Austin και ότι ο κόσμος στην ουσία ψάχνει αφορμές για χαζομάρες.






Η ιδεά ήταν να ντυθώ λιοντάρι. Μας βγήκε λίγο gay, αλλά τί να κάνουμε τώρα;

Στο μεταξύ, παρατηρούσα διάφορα ισχυρά στερεότυπα που γενικώς όλοι γνωρίζουμε. :)


Να σε κρατήσει;; Πριν την ώρα σου;


Φάε...


...tacos!

Πήγαμε μάλιστα και για μπάνιο μια μέρα.



Μια λιμνούλα έχουν όλη κι όλη εδώ γύρω, την κάνανε παραλία οι κακόμοιροι.

Και οι μέρες περνούν και η χαζομάρα συνεχίζεται! :)





Μου φαίνεται θα μου αρέσει εδώ. χεχε

Μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου