Φτάσαμε στο Μικρό

Author: M. / Ετικέτες , , , , ,

28/08/2009

3000 χιλιόμετρα από το Austin μέχρι το Chico και τα έκανα στο φτερό. Ήταν το πρώτο μεγάλο τεστ του Charlie και αρίστευσε!

Τεράστια η διαδρομή, αλλά απίστευτα άνετη και κατέληξα να την κάνω μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες. Ο Charlie ανταποκρίθηκε χωρίς πρόβλημα στις ατελείωτες ώρες συνεχούς οδήγησης και το κάθισμά μου είναι το πιο αναπαυτικό και ξεκούραστο που έχω δοκιμάσει ποτέ μου.

Η διαδρομή ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, κυρίως λόγω του πόσο διαφορετική ήταν από όσες έχω διανύσει στο παρελθόν. Εκατοντάδες χιλιόμετρα μέσα στις ερήμους, όπου σκάει μύτη κάθε τόσο ένα βενζινάδικο με κάνα δυο ξενοδοχεία και ένα εστιατόριο για φορτηγατζήδες και ταξιδιώτες όπως εγώ.






Έβγαλα μερικούς φίλους από το Texas βόλτα.

Διέσχισα το Texas, πέρασα λίγο από New Mexico, είδα την Arizona απ'άκρη σ'άκρη και τέλος την California από νότο μέχρι βορρά. Κάποια στιγμή στη μέση του πουθενά στην Arizona σταμάτησα στην άκρη του δρόμου και βγήκα από το αμάξι για να βγάλω μερικές φωτογραφίες. Δύο λεπτά μετά, γυρίζω πίσω μου και βλέπω ένα περιπολικό σταματημένο πίσω μου και τον αστυνομικό να με πλησιάζει.

- Καλησπέρα. Βγάζεις φωτογραφίες;
- Ναι.
- Οκ, λοιπόν. Θα σου ζητήσω να γυρίσεις στο αυτοκίνητό σου και να φύγεις διότι ψάχνουμε κάποιον και βρίσκεται αυτή τη στιγμή κάπου εδώ γύρω.

Δεν χρειάστηκε να μου το ξαναπεί. Ήμουν ήδη στις ικανές ρόδες του Charlie λέγοντας "Ω ρε διάολε!!"



Κυριακή πρωί έφτασα στο σπίτι της D. στο Chico, μια φίλη από το couchsurfing, με την οποία δεν είχαμε γνωριστεί ποτέ από κοντά. Μάλιστα, έιχα την ευκαιρία να γνωρίσω και τον B., ακόμα έναν couchsurfer που γνωρίζω υπό τις ίδιες συνθήκες, με τον οποίο έχουμε το ίδιο χιούμορ και επί τρεις μέρες χεστήκαμε στα γέλια και τον σαρκασμό.
Τις τρεις μέρες που ακολουθήσανε μέχρι να φύγουμε για Burning Man, δεν είδα και πολλά από το Chico, μιας και είχαμε ένα κάρο πράγματα να κάνουμε για να είμαστε πλήρως έτοιμη για τις ερχόμενες δύο εβδομάδες στη μέση της ερήμου. Φυσικά, τα γέλια, τα κρασιά, τα φαγητά και οι συζητήσεις μέχρι αργά δεν λείψανε.








Προετοιμάζοντας και προστατεύοντας τις κάμερες για το Burning Man

Και έφτασε η μεγάλη μέρα της αναχώρησης για Burning Man.



Είναι κάπου 500 χιλιόμετρα μακρυά, οπότε χωρίσαμε τη διαδρομή στα δύο, περνώντας μια νύχτα στο Reno, μια πόλη γεμάτη καζίνο στην καρδιά της Nevada.
28 αυγούστου και σε λίγες ώρες θα βρίσκομαι στην Black Rock City, στο Burning Man, την πρωταρχική κινητήρια δύναμη που με έφερε στις ΗΠΑ. Ο ενθουσιασμός μου δεν περιγράφεται! :D

M.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου