Η λευκή παραλία

Author: M. / Ετικέτες , , ,

13/07/2009

Την επόμενη μέρα έφυγα για playa blanca, μια ακόμα θεσπέσια παραλία της καραϊβικής. Μου είχαν πει: "Πήγαινε καλύτερα με οργανωμένο βαρκάκι. Είναι πολύ δύσκολο να πας μέσω ξηράς."

Μπορείτε ήδη να φανταστείτε πώς πήγα εγώ. :) Όντως, λίγο πακέτο η διαδρομή, αλλά από τις λίγες. Ζαλώθηκα την αιώρα μου, την οποία μεταμόρφωσα σε τσάντα βάζοντας φαγητό, νερό και λίγα ρούχα μέσα και ξεκίνησα.

Πρώτο μέρος της διαδρομής το έκανα με ένα λεωφορείο, το οποίο με άφησε στα διόδια.
Δεύτερο μέρος με άλλο λεωφορείο, το οποίο ήταν τόσο γεμάτο που σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ήμοπυν κρεμασμένος με την "τσάντα" μου έξω από την ανοιχτή πόρτα, με μόνο 4 δάχτυλα και μια πατούσα μέσα στο λεωφορείο (όχι, δεν πήγαινε ΚΑΘΟΛΟΥ αργά).
Τρίτο μέρος με ένα καρυδότσουφλο για να περάσω ένα τεχνητό κανάλι, ανοιγμένο επί της εποχής των κατακτητών (ξέρω, χεστήκατε).
Και τέταρτο και τελευταίο, η μοτοσυκλέτα του τρόμου, ένα μηχανάκι της πλάκας που πήγαινε με χίλια σε ένα άθλιο κατσικόδρομο με κοτρώνες, λάσπες και τα συναφή. Μου πήγε το σκατό στην κάλτσα, αλλά έφτασα!

Να'μαι πάλι λοιπόν, σε άλλη μια παραδεισένια εικόνα της Καραϊβικής. Κατάλευκη άμμος, γαλανά νερά και αιώρες παντού. Άραξα τρεις μερούλες εκεί και τις δυο τελευταίες μάλιστα, τις πέρασα με τα παιδιά που είμασταν μαζί στην Tayrona, οι οποίοι σκάσανε μύτη από το πουθενά. Μια πραγματικά πανέμορφη παραλία, αν και μετά τις ασύγκριτες παραλίες της Tayrona, μου φάνηκε λίγη. Έχει όμως και αυτή το χαρακτήρα της και όταν έμαθα ότι σε αυτή την παραλία γυρίστηκε η ταινία "Pirates of the Caribbean", άφησα ένα ύπουλο χαμόγελο να μου ξεφύγει. :)







Κυριακή γύρισα Cartagena με σκοπό να φύγω για Medellin. Έφυγα; Όχι! Διότι δύο κοπέλες που είχα γνωρίσει στο hostel με πείσανε να κάτσω άλλο ένα βράδυ μιας και έφευγε το αεροπλάνο τους το πρωί. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να βιαστώ και όταν αρχίσαμε να κατεβάζουμε ιδέες για το τι βλακείες θα κάνουμε μέχρι το ξημέρωμα (μία από τις οποίες ήταν να επιχειρήσουμε να βάψουμε τα μαλλιά της S.), πείστηκα. :)

Την επομένη το απόγευμα έφυγα τελικά, αφήνοντας πίσω μου την Καραϊβική για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα.

Μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου