Πάμε πάλι...

Author: M. /

Οι καιροί περάσανε, εμπειρίες αποροφηθήκανε, άνθρωποι αλλάξανε... Και μαζί με τους ανθρώπους άλλαξαν και όλα τα άλλα.

Πάει καιρός από την τελευταία φορά που έκατσα να γράψω μερικές λέξεις. Ή έστω να τις τυπογραφήσω τέλως πάντων. Είμαστε σε άλλες φάσεις πλέον τώρα, με άλλες εμπειρίες, με άλλους ανθρώπους. Εδώ είμαι λοιπόν κι εγώ, ο Μενέλαος, ένας "διαφορετικός" Μενέλαος, να γράφω σε ένα διαφορετικό blog. Νιώθω σαν να μπαίνω σε μια νέα, διαφορετική φάση της ζωής μου. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ξεκινάει μια νέα εποχή. Βέβαια, είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα πούνε πως είμαι απλά εγώ: ζώντας με τον δικό μου ξεχωριστό τρόπο, παίρνοντας τις μη συμβατικές αποφάσεις που παίρνω πάντα, δείχνοντας με το δάχτυλο μια τυχαία κατεύθυνση μόνο και μόνο επειδή ακόμα δεν έχω πάει προς τα εκεί. Όπως και να 'χει, δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία. Εγώ κάνω το κέφι μου και είμαι τόσο χαρούμενος όσο και το λαγουδάκι της Duracell με ολοκαίνουριες μπαταρίες στον πισινό!

Αυτό είναι το ολοκαίνουριό μου blog και θα ήθελα να σας καλωσορίσω. Δεν σας λέω ακόμα τί θα κάνω τις επόμενες μέρες/βδομάδες/μήνες. Κρίμα θα είναι να χαλάσω την έκπληξη. Υπόσχομαι όμως να σας κρατήσω ενήμερους, μην ανησυχείτε.

Έλπίζω να σας αρέσει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου